Eiendomsmegler / Partner
PrivatMegleren Dyve & Partnere
46 45 17 15
Fra 2018 PrivatMegleren Dyve & Partnere
Eiendomsmegler
Jeg er opptatt av å alltid ha en ærlig dialog med mine kunder. Det føler jeg leder til både gode prosesser og resultater. Jeg arbeider mye med kundetilfredshet og ble i 2022 kåret til Årets megler, Kundetilfredshet.
Privat får jeg energi av trening, timer på hesteryggen og av å være sammen med venner. På jobb får jeg mye energi av budrunder med litt action.
Mine viktigste relasjoner er familien, vennekretsen min og de fantastiske kundene jeg jobber med som lar meg forvalte det dyreste de eier.
Jeg kan beskrives som ærlig, uredd og lojal. Jeg er en utadvendt og energisk dame som tar med meg mye av personligheten inn i jobben.
Jeg tror kunder og kollegaer vil beskrive meg som en effektiv, god relasjonsbygger og en som er opptatt av å levere gode resultater. Det er viktig for meg at vi har et positivt miljø på arbeidsplassen og at vi oppmuntrer og hjelper hverandre til å prestere. Jeg tror kundene mine setter pris på at jeg er opptatt av høy kundetilfredshet, kort responstid og engasjement til oppgaven som skal løses.
Familie og venner ville nok ha beskrevet meg som målrettet, engasjert og uredd. En optimal fridag tilbringes helst på svaberget på hytta i Sandefjord eller i stallen med hestene. Jeg driver med sprangridning og er et veldig aktivt medlem på Sats. Trening har alltid spilt en stor rolle i hverdagen min.
Sommer.
Alltid hyggelig å gi.
Ja takk, begge deler.
Fra 2018 PrivatMegleren Dyve & Partnere
Eiendomsmegler
PrivatMegleren leverer en annerledes og skreddersydd meglertjeneste, designet for enhver eiendom, med sylskarp og treffende markedsføring. Vi fremhever boligens unike kvaliteter, for å oppnå de beste resultatene. Vår oppgave er å oppnå resultater for deg når du er i en situasjon der mye står på spill. Om du skal kjøpe eller selge, hjelper vi deg med strategi, taktisk planlegging og gjennomføring av det som skal gjøres. Med bransjeledende produkter og innovative løsninger gir vi deg et fortrinn i eiendomssalget. Vårt mål er å gi enhver kunde en opplevelse utover det som forventes, og å oppfylle kjøperens ønsker til et nytt hjem. Hele 9 av 10 kunder velger oss på anbefaling fra tidligere kunder. Vi håper og tror dette er en bekreftelse på at våre meglere leverer en opplevelse og resultater som overgår de fleste forventninger til en eiendomsmegler.
Vi ønsker at våre kunder skal ha høye forventninger til oss.. Vi håper og tror dette er en bekreftelse på at våre meglere leverer en opplevelse og resultater som overgår de fleste forventninger til en eiendomsmegler.
Vurderer du å selge eller kjøpe eiendom, hører vi gjerne fra deg.
Med vår teknologi viser undersøkelser at vi kan få opptil 68 % flere på visning. Hele 30 % av de som har kjøpt ny eiendom oppgir at de ikke var på aktiv leting. Det betyr at en stor andel av potensielle kjøpere ikke er aktive i tradisjonelle mediekanaler. Med Presisjon klarer vi likevel å nå denne attraktive målgruppen, og vekker deres nysgjerrighet med skreddersydde annonser. Kort fortalt gjør kombinasjonen av Presisjon og tradisjonell annonsering at du treffer flere potensielle kjøpere. Det kan bety mye for solgtprisen.
I et hjem skal man føle tilhørighet. Hjemmet ditt er en viktig del av deg og hverdagen du lever i. Vi ønsker å bidra til at mennesker skal finne et hjem de føler tilhørighet til og elsker. Gjennom integritet, lidenskap, skreddersøm og vinnervilje skal vi alltid etterstrebe de beste løsningene for å kjøpe eller selge en bolig. Vi vet hvor viktig dette er, og vi vet at det vi gjør hver eneste dag er en sjelden anledning for våre kunder. Derfor består vårt fagmiljø av svært kompetente eiendomsmeglere, med et vennlig konkurranseinstinkt.
Som en viktig del av oss har vi smarte verktøy som styrker vår leveranse, og ikke minst markedsføringen av det vi omsetter. Med tjenesten Kvadrat får du blant annet full oversikt over interessenter til enhver tid, og du kan følge direkte med på hvor mange som kommer på visning - og ikke minst kan du følge budrunden direkte.
Foto: Zovenfra og Studio Oslo
Tilstandsrapport: BN Analyse
Styling: Vik Boligstylig, Creative living
Kontakt meg gjerne på telefon
46451715eller epost
Kontakt meg gjerne på telefon 46 45 17 15
eller epost