2015-2024 PrivatMegleren Solli & Partnere AS
2012-2015 Handelshøyskolen Oslo
Eiendomsmegler og kontorsjef i PrivatMegleren Premium.
Det viktigste i jobben min er å alltid gi en god kundeopplevelse og tilby kundene mine faglig dyktighet. Det er viktig at kunden føler seg trygg og ivaretatt gjennom hele salgsprosessen.
Høyt tempo og en god løpetur gir meg energi.
De viktigste relasjonene mine er en god kombinasjon av jobb og privat. Både kollegaer, kunder, venner og familie er veldig viktige for meg.
Jeg er engasjert og produktiv.
Jeg tror kunder og kollegaer beskriver meg som engasjert og løsningsorientert. Det som er viktig for meg overfor mine kollegaer er åpenhet, gjensidig respekt og humor. Det er viktig at vi spiller hverandre gode og har takhøyden som kreves for å lære av hverandre. Overfor kunder er det viktig for meg å tilpasse meg kundens behov og ønsker. Kundeopplevelsen skal skreddersys til hver enkelt kunde. Min x-faktor for å oppnå det beste resultatet for kundene mine er min brede kompetanse og erfaring fra salg av ulike boligtyper. Egenskapen jeg tror mine kunder verdsetter mest hos meg er at jeg alltid er tilgjengelig.
Jeg tror venner og familie beskriver meg som en doer med en forkjærlighet for fart og høyt tempo. Det ser man blant annet i min interesse for løping. En optimal fridag for meg er allikevel en rolig dag hjemme med musikk, matlaging og god vin.
Sommer
Dokumentar
Begge deler
2015-2024 PrivatMegleren Solli & Partnere AS
2012-2015 Handelshøyskolen Oslo
PrivatMegleren leverer en annerledes og skreddersydd meglertjeneste, designet for enhver eiendom, med sylskarp og treffende markedsføring. Vi fremhever boligens unike kvaliteter, for å oppnå de beste resultatene. Vår oppgave er å oppnå resultater for deg når du er i en situasjon der mye står på spill. Om du skal kjøpe eller selge, hjelper vi deg med strategi, taktisk planlegging og gjennomføring av det som skal gjøres. Med bransjeledende produkter og innovative løsninger gir vi deg et fortrinn i eiendomssalget. Vårt mål er å gi enhver kunde en opplevelse utover det som forventes, og å oppfylle kjøperens ønsker til et nytt hjem. Hele 9 av 10 kunder velger oss på anbefaling fra tidligere kunder. Vi håper og tror dette er en bekreftelse på at våre meglere leverer en opplevelse og resultater som overgår de fleste forventninger til en eiendomsmegler.
Vi ønsker at våre kunder skal ha høye forventninger til oss.. Vi håper og tror dette er en bekreftelse på at våre meglere leverer en opplevelse og resultater som overgår de fleste forventninger til en eiendomsmegler.
Vurderer du å selge eller kjøpe eiendom, hører vi gjerne fra deg.
Med vår teknologi viser undersøkelser at vi kan få opptil 68 % flere på visning. Hele 30 % av de som har kjøpt ny eiendom oppgir at de ikke var på aktiv leting. Det betyr at en stor andel av potensielle kjøpere ikke er aktive i tradisjonelle mediekanaler. Med Presisjon klarer vi likevel å nå denne attraktive målgruppen, og vekker deres nysgjerrighet med skreddersydde annonser. Kort fortalt gjør kombinasjonen av Presisjon og tradisjonell annonsering at du treffer flere potensielle kjøpere. Det kan bety mye for solgtprisen.
I et hjem skal man føle tilhørighet. Hjemmet ditt er en viktig del av deg og hverdagen du lever i. Vi ønsker å bidra til at mennesker skal finne et hjem de føler tilhørighet til og elsker. Gjennom integritet, lidenskap, skreddersøm og vinnervilje skal vi alltid etterstrebe de beste løsningene for å kjøpe eller selge en bolig. Vi vet hvor viktig dette er, og vi vet at det vi gjør hver eneste dag er en sjelden anledning for våre kunder. Derfor består vårt fagmiljø av svært kompetente eiendomsmeglere, med et vennlig konkurranseinstinkt.
Som en viktig del av oss har vi smarte verktøy som styrker vår leveranse, og ikke minst markedsføringen av det vi omsetter. Med tjenesten Kvadrat får du blant annet full oversikt over interessenter til enhver tid, og du kan følge direkte med på hvor mange som kommer på visning - og ikke minst kan du følge budrunden direkte.
Nordea
Presisjon