Kjøpe boligVerdivurderingKontor / megler
SøkLukkMeny
Selge boligKontor/meglerKjøpe boligNybyggAutosøkFinansieringOm oss

Fun facts

Tallene under er hentet fra målinger utført på det digitale annonseverktøyet KLiKK i perioden 1. april til 31. desember 2016. Resultatene viser at teknologien i KLiKK fungerer svært bra i arbeidet med å finne boligkjøpere. Boliger som markedsføres gjennom KLiKK, selges 27% raskere enn de som ikke benytter KLiKK. Dette forteller at produktet styres ut ifra søken etter kvalitet fremfor kvantitet. Dette gir et riktigere resultat av annonseringen og derav også raskere salg.

  • Kampanjene eksponeres i snitt for ca 1,7 millioner unike personer hver måned.
  • 22 % av disse klikker seg inn på boligens hjemmeside (unik klikkrate).
  • 26.000 av annonsene er i kategorien høyverdi på Facebook og Instagram per boligkampanje.
  • 9.000 annonsevisninger på Google Display Network per boligkampanje.
  • 5 % klikkrate (mot 0,1 % som er vanlig på banner annonser)
  • 77 % av all trafikk på boligens hjemmeside, www.privatmegleren.no.

Hvorfor bruke KLiKK?

Ordinær- og digital annonsering av bolig baserer seg på at du som boligselger kjøper annonsering i håp om å nå ut til mulige interessenter. Desto mer du betaler, jo flere når du ut til. Realiteten er derimot at flertallet som ser din annonse på ingen måte er aktuelle kjøpere av boligen. I praksis krysser du altså fingrene og håper på at budsjettet du satt er tilstrekkelig til å nå noen av de som er interessert.

KLiKK endrer spillereglene. Det handler ikke lenger om hvor mange, men hvem du når med annonsen. Når du vet hvem du skal vise annonsen til går prisen ned, samtidig som du får råd til å annonsere til langt flere faktiske interessenter.

KLiKK er starten på en langt mer enn effektiv boligannonsering.

Tilbud på boligsalg

Ønsker du å vite mer om KLiKK og boligsalg gjennom PrivatMegleren, kan du bestille et uforpliktende tilbud her. Fyll ut skjema, så tar en av våre meglere kontakt med deg.