Dagens forbrukere har utviklet et annet handlingsmønster enn tidligere. Forbrukere forventer i større grad å bli funnet, fremfor å søke selv. I snitt tilbringer man mer enn 4 timer per dag på smarttelefoner og i de nye kanalene er forbrukerne pålogget, noe som representerer en enorm mulighet for annonsører.
De ulike kjøpergruppene har ulike triggere og behov. Derfor optimaliserer vi, ved hjelp av CCT, kampanjene i sanntid ved å lage opptil 25.000 annonsevarianter. Da vil kampanjene nå de rette gruppene med riktig budskap, til rett tid, i riktig kanal. Dette kan gi et prosjekt opptil 40% redusert salgstid. CCT NyeBoliger er en smart måte å bruke annonsering for å øke salget og ta kontroll over dine egne data.
CCT NyeBoliger er en annonseringsteknologi som er tilpasset nybygg og er skreddersydd for å gjøre optimal annonsering i hver fase av nybyggprosjektet sin livssyklus. CCT har spesialisert seg på AI-drevet annonseringsteknologi skreddersydd for meglerbransjen. AI står for kunstig intelligens. CCT NyeBoliger leveres til utbyggere i hele verden, hvor PrivatMegleren har enerett i Norge.
Noe av det som skiller CCT NyeBoliger fra annen annonseringsteknologi er akkurat deres bruk av kunstig intelligens, hvorav CCT er den eneste aktøren på markedet som kan spore hva forbrukerne faktisk utfører av handlinger inne i annonsen, og deretter tilpasse annonseringen videre for å oppnå de beste resultatene. I prosjektets ulike faser vil det brukes ulike kampanjetyper og målsetninger for å finne de riktige personene. For eksempel, tidlig i et prosjekt er det viktig å bygge interessentlister som man kan bearbeide med ytterligere kommunikasjon, og sent i prosjektet er det rent salg av enkeltobjekter.
Teknologien består av forskjellige moduler koblet til en brukervennlig business intelligence-modul for avansert overvåking og analyse av resultater i sanntid. Siden forbrukerne er pålogget i ulike apper får de samlet sporene forbrukerne legger igjen. CCT samler da inn denne dataen for å nå de riktige personene. Hovedformålet til CCT NyeBoliger er å aktivere alle potensielle kjøpere og selge tilgjengelige enheter så effektivt som mulig.
CCT Branding er skreddersydd for å bygge bevissthet og interesse tidlig i prosjektets livssyklus, og bidra til å sikre løpende merkevareaktiviteter med optimal avkastning på mediebudsjettet. Denne unike teknologien driver store volumer av både aktive og passive kjøpere inn på landingssiden til prosjektet. CCT Branding sørger for at alle merkevareaktivitetene er i samsvar med kundenes profiler og innenfor kanalenes retningslinjer.
CCT Sales spiller en viktig rolle etter at CCT Branding har bygget opp tilstrekkelig data med forskjellige målgrupper. Den unike teknologien presenterer potensielle kjøpere med unike enheter, og målet er å begynne å konvertere målgrupper over i kjøpsmodus.
CCT Leads driver og optimaliserer leadgenerering direkte i kanalene. Modulen bruker data fra CCT Sales, og sikrer dermed best mulige resultater i kanalene. Leads leveres direkte til meglerne i sanntid.
De tre hovedmodulene fungerer variabelt i kombinasjon gjennom prosjektets livssyklus. Annonsering gjennom prosjektets livssyklus består av et stort antall annonsevarianter optimalisert basert på AI og sanntidsdata for hver enkelt kampanje. Det vil si at man prøver å matche best mulig innhold mot de ulike kjøpergruppene.
Ved å bruke CCT NyeBoliger gjennom hele prosjektets livssyklus sikres kundene/utbygger optimal avkastning på annonsering, tilnærmet det som er teoretisk mulig å oppnå i kanalene. I tillegg kan salgstiden i et prosjekt senkes med hele 40 %. Det potensielle markedet mangedobles, ved at teknologien leverer relevante annonser til potensielle boligkjøpere som ikke søker aktivt. I de fleste land er denne delen av markedet mellom to og fire ganger større enn de som aktivt søker i eiendomsportaler eller direkte på utviklerens landingssider. Derfor øker CCT NyeBoliger sannsynligheten for å finne de riktige passive kjøperne som trengs i salgsprosessen.