Markedsføring av eiendom, spesielt nybygg, handler ikke lenger om å nå ut til flest mulig, men snarere å treffe de riktige interessentene. Vi har nettverket og teknologien som sørger for at ethvert prosjekt oppnår nettopp dette.
Det er ikke lenger nok å plassere annonser på nett og i lokalavisen, og deretter satse på at boligkjøperne finner prosjektet ditt. Det er heller ikke lønnsomt å henvende seg til alle. Det er viktig å være taktisk smart, både i prioritering av målgrupper, valg av mediekanaler og kommunikasjon.
DET AVGJØRENDE ER IKKE HVOR MANGE DU NÅR
MED MARKEDSFØRINGEN, MEN HVEM
Revolusjonerende annonseringsteknologi
KLiKK X er en revolusjonerende og kostnadsbesparende annonseteknologi, utviklet spesifikt for boligmarkedsføring. PrivatMegleren har enerett i Norge på denne teknologien. Med hjelp av kunstig intelligens og algoritmer leter KLiKK X opp interessentene i stedet for å vente på at de skal komme til deg. Visste du f.eks. at 50 % av boligkjøperne i utgangspunkt ikke er på boligjakt?*
KLiKK X griper tak i de som responderer på annonseringen, og deretter speiles disse profilene for å treffe flere «like» potensielle kjøpere. Vi skyter dermed med blink og ikke hagle. Dette er en mye mer treffsikker markedsføring enn de andre løsningene som er på markedet i dag.
Et sterkt nettverk for boligmarkedsføring
Vi anbefaler gjerne et godt reklamebyrå spesialisert på markedsføring av eiendom. De kan hjelpe prosjektet med profil og mediestrategi, samt å nå interessenter og holde dem varme frem til salgsstart. Vi kjenner de forskjellige webløsningene spesiallaget for boligprosjekter, og vet hvilken 3D-leverandør som passer best for ditt prosjekt og budsjett.
Med riktig reklamebyrå, web- og 3D-leverandør vil du sikre at prosjektet ligger i front når det gjelder visuell profil, kommunikasjon og valg av markedsføringskanaler. Med nøyaktig planlegging og hjelp fra eksterne spesialister treffer vi de riktige målgruppene mer effektivt, hvilket gir bedre avkastning på prosjektets markedsføringsbudsjett.
Kort fortalt – vi kan hjelpe deg med å sette opp en sterk plattform for effektiv kommunikasjon og markedsføring av prosjektet ditt.
*Kilde: Eiendomsundersøkelsen 2014, YouGov.