It´s an absolute game changer

Ordene tilhører konsernsjef Paul Smith i den britiske meglerkjeden SpicerHaart. Meglerkjeden har tatt i bruk samme teknologi som PrivatMegleren har enerett på i Norge.



Smith er  overbevist om at den norskutviklete CCT-teknologien endrer spillereglene i det britiske boligmarkedet. Dette er den samme løsningen PrivatMegleren bruker og har gitt konseptnavnet «KLiKK«. SpicerHaart omtaler løsningen som «FLINK» i det britiske boligmarkedet. Teknologien er helt unik fordi den selv sporer opp potensielle boligkjøpere i sosiale kanaler.

Not like normal advertising

Smith sier at «This is not like normal advertising» og er svært glad for at Spicerhaart nå har tilgang på teknologien.
– Denne teknologien er så intelligent og forstår langt mer enn alt annet innen automatisert markedsføring.  Teknologien avdekker livsstilen hos brukeren gjennom algoritmer. Det gjør teknologien så kraftfull at den når utvalgte målgrupper av potensielle boligkjøpere, sier Smith til nyhetsstedet Propertyindustryeye.

Opererer i sanntid

Konsernsjefen sier videre at alle boligselgere har akkurat det samme behovet for å komme i kontakt med potensielle boligkjøpere. For boligselgerne i Storbritannia handler det også om å nå alle dem som ikke aktivt et på boligjakt, altså flesteparten. Smith påpeker dessuten at med den helautomatiserte CCT-løsningen skjer markedsføringen i sanntid og en boligannonse endres løpende og hele tiden optimaliseres i sin jakt på boligkjøpere.

Flere kjeder

Spicerhaart består av flere meglerkjeder, som Haart, Chewton Rose, Felicity J Lord, Haybrook and Darlows. Kundene ha gitt svært gode TILBAKEMELDINGER etter å ha benyttet løsningen.

Skal du selge bolig kan du bruke KLiKK fra PrivatMegleren, og du kan lese om hvordan Jeanette ble datet av en bolig

-->