Eksklusive kundeopplevelser

Vi kan tro at vi har gode verktøy, men først når folk sier seg enig kan vi være tilfredse.


AV GRETHE W. MEIER
Adm.dir, PrivatMegleren


Grethe W. Meier

I en fersk undersøkelse gjennomført av Infact svarer 60 prosent av de mest aktive boligkjøperne at Facebook er en god kanal for å selge bolig.

TRAFF RIKTIG
Det viser at vi traff riktig da vi som den eneste meglerkjeden i Norge tok i bruk helt ny markedsføringsteknologi som selv finner veien til potensielle kjøpere på Facebook.

EKSKLUSIVITET
Resultatet er at vi klarte å få eksklusivitet på verktøyet. Dermed er det bare kundene til PrivatMegleren som får glede av dette frem til 2020. I den forrige kommentaren min forklarte jeg at teknologien – som vi har gitt navnet KLiKK  gir 27 prosent hurtigere boligsalg sammenlignet med markedsføring i andre kanaler.

KUNDEOPPLEVELSER
Vi jobber hardt for å få til gode kundeopplevelser. I februar fremhevet jeg den nye tjenesten Mitt Boligsalg. Gjennom Mitt Boligsalg kan du som boligselger følge hele prosessen – fra befaring, antall nedlastinger av salgsoppgave, antall personer på visning, budrunden og til oppgjøret står på konto. Alt skjer på direkten.

Nå kan du følge hele salgsprosessen gjennom Mitt Boligsalg

DE FØRSTE TILBAKEMELDINGENE
Vi har tatt kontakt med tre av de første som tok i bruk Mitt Boligsalg, og det er veldig hyggelig med så gode tilbakemeldinger. Vi er helt alene om å ha laget en tjeneste der du kan følge hver eneste lille utvikling fra din mobiltelefon.

Du som kunde skal vite at vi alltid er på jakt etter verktøy som optimaliserer boligsalget, interessen og prisen på din bolig.

-->